Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 21 februari 2012

Jag lever ;)

Tänkte bara titta in här och berätta att jag lever ;) Det är full rulle med flytten till Älmhult för mig just nu och det tar mycket tid. På lördag blir jag Älmhultsbo igen:) Där emellan umgås jag med familj, vänner och mitt hjärta:) Skolan med specialpedagogik tar också lite tid, men det är en väldigt lugn kurs så när jag inte går i  skolan hinner jag med allt jag inte hann med i höstas:) Jag har även haft examensfest med släkten, en mys helg i Helsingborg med spa och hotell tillsammans med Abbas och lite annat smått och gott!


En liten snabb uppdatering! Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar