Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

lördag 31 mars 2012

iPad inlägg:)

Är i Apelhult just nu! har fått låna Sis och Jakobs iPad för att göra ett inlägg! De tycker att jag bloggar alldeles för sällan;) Min kära pappa fyller år idag så han ska firas:) Han firades igår också, med grillat och god paj:) Idag firas han med presenter, tårta och god mat:)I eftermiddag ska jag, Fanni, Martina och Jullan åka till Pjätteryd för att spana in min älskling med flera möta Moheda:) Veckan har varit lugn och skön med blandad kompott! Jobb, skola, häng med kompisar, mys med Abbe och chill i vårsolen:) Ha de fint mina vänner!

1 kommentar:

  1. Hej.
    Hittade din blogg då jag googlade förskollärare växjö.
    Jag funderar själv på att plugga till det i växjö, men har jätte mycket funderingar. Jag hade blivit jätte glad om du vill berätta lite om hur det är. Svårt? Hur ser en vecka ut då jag måste pendla. Går man i skolan alla dagar i veckan?

    Tacksam för svar
    Mvh Frida

    SvaraRadera