Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 27 juni 2010

Toppenhelg!!

Helgen har varit hur bra som helst:)


Först var det ju midsommarafton, med god mat, härligt sällskap, vouvouzele(?)blåsande, mygg och knott, fanta och rosé och sist men inte minst fullt ös enda in till småtimmarna:D En väldigt lyckad dag helt enkelt!


Igår åkte jag, Fanni, Martina och Kalle ner till Martinas föräldrars stuga i Skummeslöv. På eftermiddagen blev det mest slappande i solen och kubbspel, grillat efter det och sen tog vi cyklarna och gav oss ut på upptäcksfärd:P Jag badade även i havet för första gången i år. Ett nattbad till och med:P


Idag har solen varit i fokus och nu sitter jag i soffan och tar igen mig lite samtidigt som jag uppdaterar mig om hur alla andras midsommarfirande har varit:)













































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar