Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 6 juni 2010

Uppdatering!

Vad har nu hänt under de senaste dagarna då?



I torsdags var det ju champagnebrunch, suit-up seminarium och grillning:D Det var en grymt bra dag och det känns väldigt konstigt att det är 3 månader till man ska vara tillbaka på Campus på heltid igen!












I fredags åkte jag hem till Älmhult! Frillan skulle fixas och sen var det ju student också:) Bästa Karin och Maya var hemma från Sthlm och Linköping och jag fick träffa dem. Det var alldeles för längesen. Det blev en liten runda på Speakeasy och sen hem och soooova:)


Igår åkte jag tillbaka till Växjö igen, jag skulle hämta dom sista grejjerna och sen var det grillmys hos Martina och Hasse, lite party hos en kompis till dom efter det och sen vidare till PM:) Perfekt avslutning på tre dagar av partajande;)






Idag har jag varit i Helsingborg och firat Jakob, vi fick god mat och jordgubbstårta:) Mums!!





En kort summering av min helg! Hoppas att er helg har varit lika bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar