Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

onsdag 25 maj 2011

Onsdag!

Dagen har gått i shoppingens tecken:) Jag, Elin, Agge och Sandra började redan vid kl 10 med att springa ett varv i Linnégallerian (dock tog vi det rätt lugnt med handlandet där) innan vi tog oss vidare ut till Grandsamarkand. 11.00 hade jag en optikertid inbokad och som tur var hittade han inte några fel på mina ögon, mer än min närsynthet vill säga;) Sen vände vi ut och in på i princip varenda butik och alla fick med sig påsar från minst två affärer hem! Det har kliat i mina fingrar ett bra tag, så det var gött att äntligen få shoppa lite:)

Kvällen har bestått av en snabb runda ner till stan igen för att hämta upp en vän i nöd;) men även filmtittande och skyping med bästa sis! Vilken film jag tittade på? Love and other drugs, en riktigt bra film med ett lyckligt slut, alltså en perfekt Ida-film!

Nähä, nu ska jag sova:) Imorgon blir det jobb mellan 10.45-15.45 och sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda!

Puss och godnatt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar