Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 31 maj 2011

SOMMARLOV:)

Jag har sommarlov (förutom en liiiiiiten uppgift som ska skrivas klart nu på morgonen) och det är så jäkla skönt:) Ledigheten kan inte börja bättre heller. Idag är det klarblå himmel ute och om några timmar ska jag, Hilda, Cilla och Sandra slänga oss på Tufvanängen för att sola våra bleka trynen och bara vara!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar