Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 29 juli 2010

Hbg!

Helsingborg är kanon! Igår gick vi ner på söder och handlade grönsaker, helt galet billigt och hur mycket gott som helst! Efter det lunchade vi på Ebba's innan vi gjorde stan osäker. Dagens inköp blev en klänning från HM:) På eftermiddagen tog vi oss ut till Rydebäck och solade och badade en stund innan vi åkte hem igen för att laga mat, innan Jakob kom hem. Jens och Emmie kom även och åt med oss! Väldigt trevligt:)

Idag har vi slappat och varit nere på stan en runda. Även idag blev det lite inhandlat, bl a födelsedagspresent till mig:P, från Sis och Jakob och en bikiniöverdel som var för fin för att låta bli:P Snart ska vi hämta upp Jakob vid stationen och sen kör vi vidare mot Mellbystrand för att hälsa på farmor och farfar:)

Vad gör ni i sommarvärmen?! (Hade varit kul att veta vilka mina fina läsare är och vad ni hittar på i sommar;)?)

2 kommentarer:

  1. Rebecca läser sin lbogg så klart och allt jag gör är typ och jobbar:P

    SvaraRadera
  2. Becca, det ska bli kul att ses snart igen:)

    SvaraRadera