Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 30 juli 2010

Kan inte bestämma mig:P

Jag har svår beslutsångest:P Jag trivs hur bra som helst i mitt blonda hår, men saknar det mörka! Och när jag är mörkhårig är det tvärtom:D Hjälp mig!!!! Vilket är snyggast?!

3 kommentarer:

  1. Hej pluttfisen! =P Mamma tycker det bruna och Greger tycker du "e söt i båda" =)"men kanske ljus" haha...jag tycker det e fint att du har lite olika=) Ses om en vecka bruden! PUSS!

    SvaraRadera
  2. Du är fin i båda, men jag tycker du passar sjukt bra i det mörka. Jag skall med färga mitt mörkt igen, brukar ha det. Men på sommaren bleks mitt hår så sjukt mkt. Men snart så. Ha det gott!
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Tack Tessan :) Jag är glad att jag har färgat det mörkt igen! Trivs bäst som brunett! Kul att du tittar in på min blogg:) Hoppas att allt är bra med er? Ha de bäst! Kram

    SvaraRadera