Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 12 juli 2010

Smälter!

Man ska egentligen inte klaga, men det är ju sjuuuukt varmt just nu! Jag håller på att smälta på känns det som:P Vem hade kunnat gissa att det skulle bli tropisk värme i Sverige?!

I helgen hade ju Sis sin 30årsfest och vi hade riktigt roligt:) Skumpa, jordgubbar, grillat, rosé, härliga människor, tipsrunda, hett så det luade:P, underbart tal, dans och sist men inte minst ett försök till kovältning (bli inte oroliga, det var mycket snack men lite verkstad, kossorna gick nämnligen inte att hitta:P). Kl 04 gick två glada människor och la sig ute för att vakna igen kl 08 av att det var så varmt så man fick söka sig till skuggan, KLOCKAN 08?!

En riktigt bra helg avslutades sedan med att Spanien vann VM med dunder och brak, i dubbel bemärkelse:P Blixtrarna smattrade i kapp med Spaniens målchanser här ute på landet:D

Tre dagar kvar att jobba, sen är det SEMESTER:) Ska bli heeelt underbart! Det firas med att åka upp till Växjö och träffa delar av de bästa:) Tyvärr saknas Marre:(

Hoppas att ni ha de bra i sommarvärmen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar