Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 1 december 2011

1:a december!

Äntligen har tråkmånaden november tagit semester till nästa år och ingen är lyckligare än mig! Nu börjar en mysmånad som jag bara älskar. Det enda som saknas är snön!:) Men vad gör det?! Det räcker ju att den kommer lagom till julafton:)

Denna veckan har varit en riktig segisvecka för mig och Karin när det kommer till examensarbetet. Vi jobbar på men ibland vill man bara slänga datorn i golvet för att det är så svårt att formulera sig på ett sätt som gör att vår kära examinator (som efter första mötet tyärr verkar sjukt petig) kommer godkänna oss efter slutseminariet!



Men jag vet i alla fall vad jag kommer göra när vi är godkända och klara, fira med en strawberry diaquiri på ett bra ställe! Helst på en strand nånstans, men det funkar med en bar i New York också;) Höhö!

Fick ett samtal från andra sidan jordklotet nyss!<3 Om en vecka får jag äntligen mysa med honom igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar