Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

onsdag 7 december 2011

...

Våra observationer gick bra! Vi har hittat en hel del att skriva om, men tog en ledig eftermiddag för att samla krafter till två veckors skrivande innan vi tar jullov på obestämd tid;) 



Vad jag gjorde på min lediga eftermiddag?! Tråkig som jag är just nu, sov jag mig igenom den, sen har jag hittat min juldagsoutfit (ni ser ett litet sneakpeak på den här ovanför;)) och handlat lite mat! Roligare än så blev det inte idag;)


1 kommentar: