Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 5 december 2011

Snöööö:)



Äntligen:) Nu kommer snön!! Hoppas att den får ligga kvar, för då kan vi prata om julkänsla på riktigt:)


Annars har helgen varit lugn och skön! I fredags hängde jag med mamma och pappa. I lördags myste jag med Cookie, Malle och Robban,vi käkade tacos, snackade skit och kollade på film! Perfekt lördagsmyskväll:)


Igår åkte jag, mamma och pappa ner till Helsingborg för att julklappsshoppa på Väla med sis och Jakob, och vi fick se en regnbåge på vägen. Vi var även en runda inne i stan, och sen blev vi bjudna på god soppa och pepparkakscheesecake innan vi åkte hem igen!

Nu tar jag och Karin nya tag med examensarbetet. Imorgon och på onsdag blir det observationer och sen ska vi analysera resultat:) 

Snart <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar