Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 30 oktober 2009

Gaahh

Det är fortfarande samtal före. Tack för att du väntar! Gaahhh, blir galen på dessa telefonköer:S Ska säga upp Internet, telefon och elen idag och det är ju sååå segt att vänta, så jag bloggar lite samtidigt:)

Jobb som vanligt idag men även lite lunch med Fanni, alltid lika trevligt:) Blev mycket snack om helgens bravader, tror att det kan bli riktigt skoj imorgon! Vill att det ska va lördag nu:)Ska klippa mig senare i eftermiddag, det ska bli såå skönt att få en frisyr igen. Håret växer ju som ogräs:P

Ikväll blir det mys med familjen. Pappa har lovat att laga mat och sis och Jakob kommer hem till Apelhult. Sover nog där i natt, alltid mysigt med frulle hos föräldrarna när det är fullt hus:)

Ha en mysig fredag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar