Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

lördag 17 oktober 2009

Iskallt!

Brrr, fy vad kallt det var på fotbollen. Det var inte många minuter vi blev kvar där. Men skoj att se lite nya ansikten på planen. Får se om det blir några av dem som spelar i ÄIF till nästa säsong:)

Var en runda på IKEA och kollade in julen som hade kommit upp i hyllorna. Det var många fina saker där, får se om det blir några inköp så småningom.

Nu blir det Twilight, sen hem till mamma och pappa för att äta god mat:) Skönt att slippa laga mat själv ibland!




2 kommentarer:

  1. hihi, välkommen till den nya världen!!! haha! vi som dissade detta totalt innan. vi kanske har intressanta liv ändÅ?! hihi! KRAMAR!

    SvaraRadera
  2. Haha.. Klart vi har intressanta liv:P Eller så har vi bara inget annat att göra på Internet;) Kramis

    SvaraRadera