Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 26 oktober 2009

Tråkmåndag

Ungefär så här känner jag mig idag:P Tråkmåndag, kass väder, segt på jobbet och jag vill bara att det ska bli helg igen. Haha, usch vad jag klagar.

Jag har varit hemma hos mamma och pappa en runda och tvättat lite (ja, jag gör fortfarande det i apelhult) och passade samtidigt på att snylta lite av den goda kycklinggrytan med ris som mamma hade gjort. Mer händer nog inte ikväll, soffan och that 70's show är det som gäller nu:)

Ha en mysig måndagkväll:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar