Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 19 oktober 2009

Spotify

Jag tycker att Spotify är heeelt perfa:) Tänk vad mycket bra musik man kan lyssna på helt gratis där. Dessa låtarna är några av de som spelas flitigt på min Spotify just nu,


Baby I'm a fool -Melody Gardot
Hugger i sten -Lasse Winnerbäck
Viva la vida -Darin
Så får du mig ändå -Emil Jensen
Geraldine -Glasvegas
Bad Influence -Pink
Halo -Beyoncé
We are golden -Mika
Funny little world -Alexander Rybak

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar