Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 18 oktober 2010

Blää!

Idag har varit värsta dagen på förskylningen:S Har legat i soffan hela dagen, haft huvudvärk, snorig näsa och varit febrig... På så sätt också tyckt väääldigt synd om mig själv:P Men EN sån här dag får vara nog! Jag vill få tillbaka min energi så att jag kan hinna med allt som ska hinnas med denna veckan och alla veckor fram till jul...

Imorgon börjar vi (Jon, Andreas, Martina, Hilda och jag) med halv åtta hos mig! Ska bli såå kul, så det vill jag absolut inte missa. Menyn för morgondagen står Jon för och innehåller följande:

Förrätt: Tunnbrödssnittar
Huvudrätt: Lax med pressad potatis och romsås
Efterrätt: Kladdkaka

Hoppas att ni mår bra där ute:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar