Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

lördag 16 oktober 2010

Köttbullar

Igår åkte jag hem till hultet, det blev Idolmys och tjejsnack med Fanni! Skönt med en lugn fredag:)

Idag gick jag och mamma upp tidigt för att åka ner till salongen och färga mitt hår. Sen åkte vi hem för att steka köttbullar, och det blev sjuukt många så nu kan jag fylla frysen med dem när jag kommer tillbaka till Växjö:)

Senare idag kommer Malin och Jakob hit och då ska vi ut och äta på Sorello för att fira mamma! Hon fyller 55 år på måndag:) Så det blir en lugn och mysig lördagskväll också... När hände det senast?!

Här kommer bilder från mitt och mammas köttbulle"bak":)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar