Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 4 oktober 2010

Måndag!

Helgen bara försvann i ett nafs! Vad har jag hittat på då undrar ni?

I fredags åkte jag hem till hultet och hade väldigt trevligt resesällskap med mig i bilen hem:) Väl hemma hos mamma och pappa blev det god mat och mys i soffan. Vi kollade bland annat på Idol, där favoriterna Jay och Olle gick vidare till nästa fredag!! Härligt:D

I lördags körde jag tillbaka till Växjö redan på morgonen, för plugg stod på schemat! Efter några timmar i bibblan tog dock mitt tålamod slut och jag gick hem och fixade i ordning mig för fest istället. Det blev förfest hos Sandra, vilket var superskoj, men när vi skulle gå vidare till Sivans blev jag lite trött:P så jag gick hem för att sova istället!

Igår hann jag inte med så mycket mer än innebandy, och killarna var grymt bra! Vinst med 8-3 och jag var mäkta stolt över grabbarna grus:)

Där har ni min helg i ord, tyvärr blir det inga bilder:P Hoppas att ni har haft en bra helg!

1 kommentar: