Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 7 oktober 2010

...

Denna veckan har varit en enda lång transportsträcka fram tills idag... Med det menar jag att plugget har tagit överhand och jag har inte hunnit med så mycket mer! Vissa veckor är sådana och det är bara att bita ihop och göra det man måste.. Nu har jag iaf en hyfsat bra text om "Pedagogiska miljöer och barns subjektskapande" och med lite finputsning efter dagens seminarium så kommer den vara redo att skickas in!

Dock har jag även hunnit med lite träning och häng med brudarna.. Ikväll hoppas jag på att gymmet eller simhallen ska få sig ett besök:)

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar