Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 28 oktober 2010

Torsdag!!

Vi börjar närma oss månaden jag verkligen ogillar, november, och vad händer?! Jooo, vädret går från riktigt härligt höstväder till deppigt värre... Regn, blåst och rusk är inget för mig.. Jag, som alla andra, behöver SOLEN för att behålla humöret uppe under hösten!! Om jag är väderberoende?! Det kan man LUGNT säga! Men för att tänka positivt så har tiden flugit förbi under hösten och förhoppningsvis gör den också det fram till jul:)



Idag har jag iaf hunnit med en 3 timmars draaaamalektion. Sen tog jag, Martina, Elin, Emma och Mickan bilen till Samarkand! Rut m fl, Gina Tricot, Bik bok och MQ öppnade upp där idag och det fanns mycket fint att titta på. En halsduk (som den på bilden fast mörkblå) och ett linne från Gina följde med hem:)
Om en stund blir det ett varv runt Trummen med Hilda och Emma, sen slappar jag i soffan resten av kvällen! Jag måste vila upp mig inför morgondagen... Då är det jobb mellan 8-14.30 som gäller:)

1 kommentar:

  1. tycker samarkand va riktigt bra :) i like. köpte med den halsduken, fast svart!

    SvaraRadera