Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

onsdag 16 november 2011

16-11-11

Gårdagen var fullbokad! Den började med att jag och Karin pluggade i bibblan mellan 8-12, sen stack jag hem och käkade lunch lite snabbt innan jag jobbade mellan 13-17.30. När jag kom ut från jobbet ringde pappa och sa att han hade fixat två biljetter till Lakers-Frölunda så det var bara att köra hem och byta om lite snabbt, innan pappa kom och hämta mig för att åka till Vida Arena:) Vilken sjuk stämning det var där! Helt öronbedövande och riktigt kul. Måste gå och kolla på en match där snart igen! 



Idag har vi varit i bibblan igen, men vi tog en ledig eftermiddag för att vila upp oss inför morgondagens litteraturläsning;) Så jag ska slappa i lägenheten några timmar innan jag, Hilda och Elin kör till Halmstad för att se och lyssna på bästa Melissa Horn:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar