Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 27 november 2011

1:a advent!

Jag har haft en väldigt trevlig helg:)

I fredags åkte jag hem till Älmhult och åkte direkt till salongen där mamma fixade min, storasysters och Jakobs frillor:) Sen var det middagsmys med Martina, Stina och Fanni på Saikok innan vi tog oss hem till Martina för att titta på Idol och snacka skit;)

Lördagen började med lite syskonhäng i Älmhult, innan jag åkte hem till A:s mamma för att snickesnacka lite, jag hann även med att fika hos farmor och farfar. På kvällen gjorde vi oss redo för överraskningsfest för min morbrors fru. En riktigt rolig fest med god mat och trevligt sällskap. 

Idag brunchade familjen innan jag tog mig upp till Växjö igen för innebandy och adventsmys med delar av Campusbrudarna:) 






Jag har det bra, men längtar till den 9:e december. Då blir det ännu bättre <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar