Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 10 november 2011

Torsdag!

Det är torsdag och jag har sagt hejdå till Abbas som ska vara i Thailand i en månad med tre kompisar!! Den lille gottegrisen;) Jag kommer sakna honom som tusan, men hoppas samtidigt på att han kommer få världens roligaste resa <3

Snart ska jag möta upp Karin vid bibblan och vi ska fortsätta med examensarbetet. Ikväll blir det innebandy för hela slanten:) Växjö Vipers bjuder på inträdet ikväll så jag tycker att ni som kan ska släppa soffan lite och gå dit för att kolla! Det är brukar vara riktigt kul och spännande!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar