Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 14 november 2011

Helgen!

Som jag skrev innan var helgen superbra! 

Den började hos farmor och farfar med god mat och mys med dem och min söta storasyster som hade kommit upp från Helsingborg. 

På kvällen åkte jag, Malin och Robban till Ljungby för att umgås med Jimmie, Ida, Jonas och Malin. Vi hade en toppenkväll som började hos Jimmie och Ida med ost, kex och vin. Sen gick vi vidare till Harrys där vi käkade gott, efter det blev det Chaplin med shots och drinkar innan vi tog oss tillbaka till Harrys för att skaka rumpa. 





Igår ringde klockan redan vid kvart i åtta, för jag, Malle och Robban hade bestämt oss för en tidig frukost på Deres innan jag och Malle körde till Bockatorp för att, för min del heja fram Cookie vid Agility-tävlingar. Cookie-vovven var jätteduktig och det var kul att se honom tävla. Efter Agilityn blev det god mat hos farbror Peter och Ewa innan jag åkte hem till Apelhult och väntade in mamma och pappa:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar