Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 18 november 2011

Fredag!

Fredagen är helt klart den bästa veckodagen! På kvällen myser man oftast med nära och kära, samtidigt som man vet att helgen precis har börjat!!

Idag är inget undantag. Jag ska snart möta upp Martina och Hilda för att shoppa på Ica och sen blir det en lugn kväll hemma hos mig med god mat och Idol:) 


I onsdags var jag, Hilda och Elin i Halmstad och kollade å lyssnade på Melissa Horn. Hon är helt fantastisk:) Att vi var nära att få sova på hotell är en annan historia, men jag kan säga så mycket som att man måste läsa parkeringsskyltarna till parkeringshusen i Halmstad väääääldigt noga;)

Igår var vi 8 förväntansfulla tjejer som satte oss i biosalongen för att se Breaking Dawn:) Och Edward, Bella och Jacob gjorde oss inte besvikna!! 


Saknar dig<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar