Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 21 november 2010

Bilder från fredagen!

Hittade en mingelbild från i fredags på vaxjopuls.se och sen har jag lånat ett par bilder från Cillas blogg! Enjoy:)





På tal om i fredags... Fy tusan vad roligt vi hade! En av de bästa utgångarna på länge och jag tror att våra Strawberry/rasberry diaquiri gjorde susen;) Eller vad säger du Cilla?
Gårdagen innehöll bakishäng med Cilla och en kebabtallrik innan jag åkte hem till Älmhult för att mysa med släkten! God mat och härligt sällskap, det kunde inte bli en bättre avslutning på lördagen:)
Snart åker jag tillbaka till Växjö igen! Ska fika med Karin och Tobbe. Nu är det bara en månad kvar tills Karin flyttar ner till Växjö:) Det ska bli så himla kul att ha henne bara 5 minuter ifrån mig!

1 kommentar:

  1. Kan nog lugnt säga att vi har fördruckit oss på strawberry diaquiris ett tag framöver, i alla fall om vi ska göra dem så jäkla starka ;)

    SvaraRadera