Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 22 november 2010

Snart min!



Alla som känner mig vet att när jag väl fått för mig att jag vill ha något, kommer jag rätt så snart också fixa så att jag har det;) Så är det även med denna snyggingen! Det är inte billigt att vara tekniknörd:P



Snart går jag bort till Olympen för att bygga muskler tillsammans med Cilla:) Det går sakta men säkert framåt! Jag laddar för gymmet med denna låten:





2 kommentarer:

  1. Ida! Jag kan inte komma över hur sjukt effektiv du va på gymet idag! Du kan snart extraknäcka som bodybuilder ;) hihi.

    SvaraRadera
  2. Haha! Jag vet:) Min nya hobby jue:P

    SvaraRadera