Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 1 november 2010

...

Klockan ringde vid tjugo i sex idag!! Jag hade helst av allt bara velat slänga den i väggen och fortsätta sova (med tanke på massa mardrömmar inatt, och på så sätt väldigt lite sömn, så var den tanken väldigt befogad) men det var bara att "hoppa" ur sängen och in i duschen för att vakna till. Jobb mellan 7-15 och sen hem för att käka, vidare till gymmet och nu slöar jag i soffan samtidigt som jag surfar rundor på internet. Så har min dag sett ut och snart går jag och lägger mig för imorgon ringer klockan kl tjugo i sex igen... Jobb mellan 7-13 och sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda..



Jag saknar någon att mysa med i höstmörkret:/

2 kommentarer: