Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 28 november 2010

Full rulle...

Denna helgen har inte innehållit en enda lugn stund! Har verkligen haft sjuukt kul och jag lär komma tillbaka till Jönköping:)

I fredags var det afterschool med några kompisar till Hilda, efter det hemmafest och sen Harrys. Igår åkte jag, Hilda, Joachim och Daniel ut til
l A6 för att shoppa men det var hur mycket folk som helst där så vi fikade, gick en runda på IKEA och åkte hem istället:) På kvällen skulle grabbarna ha middag med ett annat gäng så då åkte jag och Hilda till några andra vänner och umgicks lite
innan vi åkte in till stan och Harrys för andra gången. Lite nattamat på Subway och sen blev det sängen!



Idag tog vi bilen hem till Växjö och åkte in till stan för att fika med Martina och spana in julskyltningen:) 15.00 slog jag, Hilda, Cilla och Johan oss ner i Teleborgshallen för att kolla på innebandy. Matchen var riiktigt bra och Vipers vann med 4-1:) Och idag fick vi se en halv målgest från lillebror Roos;)

Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av "The event" innan sängen kallar!

Hoppas att er helg har varit bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar