Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 19 november 2010

Helg!

Äntligen helg:) Och det är en efterlängtad sådan! Vet inte varför, men denna veckan har jag varit sjuukt trött.. Så imorgon ska jag ta en rejäl sovmorgon. Det tycker jag att jag är värd;) Men först ska jag ut och svira på Stallarna. Var inte alls taggad för några timmar sen, men nu känner jag hur partyhumöret börjar byggas upp!

Imorgon ska kusinen Johan firas så jag åker hem till Älmhult! Det ska bli skoj att träffas släkten och bara mysa:)
Mamma och pappa har ju renoverat köket hela veckan också, så det ska bli kul och se hur det har blivit! Det låter iaf på dem som att de är vääääldigt nöjda!

Nähä nu ska jag laga lite mat innan jag gör mig iordning för kvällen! Hoppas att ni får en toppen helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar