Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 15 november 2010

Helgen!

Ännu en helg och måndag har gått! Jag har sagt det förut och jag säger det igen, var tar tiden vägen?!

Helgen har iaf varit händelserik! I fredags åkte jag hem till mamma och pappa. Sis och Jakob var också hemma så vi fredagsmyste med pizza och Idol. Pappa firades några dagar för tidigt, och mamma hann även med att klippa lugg på mig:) Har inte bestämt mig om jag gillar det eller inte ännu.. Men i värsta fall växer den ju ut rätt snabbt igen..






I lördags körde jag tillbaka till Växjö, fixade inflyttningspresenten till Hilda och sen började vi peppa för fest. Det var riktigt skoj hos Hilda, med bland annat ett sjukt bra gäng, en tipsrunda med obestämda svar och shottar:) Kvällen avslutades på Sivans dansgolv!


Igår var det först bakishäng i soffan , innan jag tog mig i kragen och mötte upp halva gänget på Maestro för lite käk och sen gick vi vidare till Teleborgshallen för att kolla på när bästa bröderna Roos och Vipers krossade Partille;) Ett spontanbesök hos familjen Roos/Knutsson med god mat och trevligt sällskap avslutade kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar