Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 25 januari 2011

...


Idag har jag varit på ännu en givande och intressant föreläsning... eller inte! Ibland förstår jag inte riktigt var lärarutbildningen hittar sina föreläsare någonstans. Den här kvinnan var från medeltiden och pratade så överpedagogiskt att man tillslut inte orkade med att lyssna på henne. Nu har vi två dagar som vi ska läsa in litteraturen på. Det ska bli skönt att få sovmorgon två dagar på raken;)


När man inte tycker att innehållet på föreläsningarna är så intressant får man roa sig med att fotografera alla engagerade studenter istället:P

Dagen har även bestått av simning och bubbel på medley, för att sedan åka hem till lägenheten å laga lite mat. Nu ska jag titta på senaste avsnittet av Gossip girl och samtidigt hålla ett öga på handbollen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar