Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 23 januari 2011

Mysig dag!

Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon. Sen slappade jag i soffan samtidigt som jag kollade på One Tree Hill. En skön söndagsförmiddag:)

Klockan halv tre kom Fanni hit och då tog vi oss upp till Teleborgshallen för att kolla på Vipers-Färjestaden. Grabbarna skötte sig som vanligt alldeles utmärkt och vann matchen med 8-7. Efter matchen bjöd jag in mig själv till familjen Roos för att titta på handbollen. Kvällen andra grymt sköna vinst var ett faktum! Samtidigt blev jag även bjuden på kvällsmat och en grymt god äppelkaka på det!

Nähä, nu ska jag fortsätta kolla på Morden i Midsomer!

Sov gott mina vänner!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar