Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 27 januari 2011

Plugg!

Dom kallar oss värstingar... Mening, makt och utbildning... Motivation och motivationsarbete... Att arbeta med särskilt stöd och Inkludering av elever "i behov av särskilt stöd" är litteratur som jag har tagit mig igenom idag! Om det var intressant?! Mja, lite för mycket av det goda kanske;) Att det kan finnas så många tankar och funderingar runt just inkludering av elever kan jag tycka är helt galet. Istället för att inspirera mig blir det att jag tappar fokus och börjar fundera på massa annat!

Jag ger upp nu och kollar på ett avsnitt av Glee istället! Ikväll blir det bowling med nästan hela Campus-gänget:) Så jag ska snart börja tagga för det:D Det ska bli riktigt kul! Håll tummarna för mig!!!:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar