Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 13 januari 2011

Ledig!

Igår hade vi vår muntliga examination och det känns som att den gick bra! Så nu är jag ledig i 4 dagar innan den nya kursen börjar. Hur skönt som helst:)

Idag har passar jag Cookie medan Malin gör en intervju för hennes examensarbete. Vi har hunnit med en promenad och snart kommer Malin tillbaka å då blir det lite fika innan hon och Cookie åker tillbaka till Älmhult!

Ikväll ska vi vara ett gäng hos Andreas och kolla på premiärmatchen i handbolls-VM. Heja Sverige;)

1 kommentar:

  1. Jag trodde vi hejade på Chile?... får kolla om t-shirten går att lämna tillbaks då. Ses ikväll snygging! ;)

    SvaraRadera