Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

lördag 15 januari 2011

Helg!

Igår åkte jag ner till Älmhult för att fira älskade farmor! Hon fyllde 83 år och nästan hela släkten hade samlats hos farmor och farfar för att fira henne:) Det var egentligen meningen att jag skulle sova i Apelhult men Cilla fick mig på andra tankar när hon lockade med utgång på Stallarna! Så efter vi hade firat klart så åkte jag tillbaka till Växjö och slog klackarna i taket med Cilla, Hilda, Emmy och Jennie!

Just nu ligger jag i soffan och slötittar på Let's Dance! Om några timmar är det dags att börja göra mig iordning för kvällen! Det är först födelsedagsfirande hos Mickan och sen ska vi gå vidare till Sivans!

Hoppas att ni får en bra lördag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar