Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 30 januari 2011

Söndag!


Såhär ser min söndag ut. Det är soffan som gäller med täcket uppdraget till hakan. Just nu rullar handbollen på tv:n. Sverige har väl inte gjort den bästa matchen hitintills men förhoppningsvis ändrar det sig efter pausen. I eftermiddag håller jag även tummarna för mina vänner i ASK och i Vipers! Tråkigt att jag inte kan vara där och heja fram en vinst, men jag tror att dom lyckas fixa det utan min hjälp;)

3 kommentarer:

  1. Krya på dig :) 18 minuter kvar! Sverige kan fortfarande vända!!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig sötnos! Tyvärr förlorade alvesta hockeyn men Vipers vann ju, och Landskrona förlorade så nu ligger de lika i tabellen ;) haha.

    SvaraRadera
  3. det ser rätt mysigt ut det där! :) piss på dig!

    SvaraRadera