Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

fredag 29 april 2011

29 april!

Sitter hemma hos mamma och pappa och kollar på Så ska det låta:) En mysig avslutning på en bra dag! Innan dess har jag varit på en usel föreläsning, gått en runda på Grandsamarkand med Elin och Hilda, fikat på Espresso House, köpt ytterligare ett par solglasögon och skaffat mig en ny frilla;) Inga stora förändringar, men ändå skönt att klippa av lite slitet hår!




Längtar tills imorgon! Efter jobb några timmar åker jag upp till Växjö igen för att först förfesta hos Cillas Per och sen åka in till stan för utgång på Loft:) Rosét ligger redan på kylning:D Det ska bli huuuur kul som helst!




Hoppas att er helg blir kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar