Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 10 april 2011

Helgen!

Vilken helg det har varit hitintills!!

Den började i fredags då jag tog mig ner till Älmhult för att hänga med mina bästa Älmhultsbrudar! Som jag har saknat egentid med er två:P Vi började hos Fanni med ost, kex och vin! Sen gick vi bort till Saikok och käkade. Maten där var precis lika god som den var för två år sen:) Jag vet var jag ska hänga hela sommaren;)

Igår tog jag det lugnt hemma hos mamma och pappa på förmiddagen och sen kom Linus å hämtade mig för att kolla på fotboll i det underbara vädret. Å det var tur att vädret var bra för fotbollen kunde inte varit mycket sämre:P Liatorp förlorade med 5-0! Men det är bara att bryta ihop och komma igen!

På kvällen var det förfest hos Hilda! En riktigt bra sådan och sen drog vi vidare till Sivans. Gick hem från Sivans sjuuukt irriterad, och stackars Cilla fick vara bollplank:P Men nu har jag sovit bort min irritation så jag tror att denna dagen kommer blir lika bra som gårdagen! En sak är säker det kommer bli en lång promenad i det fina vädret:)

Puss på er!

1 kommentar:

  1. jag är gärna bollplank! ;) Tack för kvällen :)

    SvaraRadera