Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

tisdag 5 april 2011

Biobiljetter!

Det har varit en lång dag i skolan idag, 8-17 för att vara mer exakt. Den har bestått av föreläsning och på det en massa expriment:) Trodde att jag skulle vara tröttare än jag är faktiskt. Man är ju inte så van vid att gå så långa dagar:P

Det som förgyllde dagen lite extra var att vi under föreläsningen fick fylla i en undersökning som några från ekonomihögskolan hade ställt samman och för det fick man två biobiljetter plus två menybiljetter! Schysst deal tycker jag:)

Ikväll kommer jag hänga i min soffan hela kvällen! Det ska bli såååå skönt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar