Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 21 april 2011

Påsk!

Det blev inget Sivans igår! Jag lyckades göra av med min energi på promenaden:) Jag får tagga till morgondagens speakeasy istället:D

Idag ska jag fixa och dona lite här hemma och försöka plugga en stund innan jag och Sandra åker in till stan! Jag måste försöka hitta en outfit till imorgon:) Får se om jag lyckas!

Efter det åker jag hem till hultet! Det blir en påsk fylld med plugg, jobb och en hel del mys med familjen:)

Hoppas att er påskhelg blir kanon! Ta hand om er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar