Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

lördag 2 april 2011

Sova snart!

Denna dagen har bara sprungit iväg!


Jag har jobbat mellan 11-19.30. Det har varit en stimmig dag på jobbet, hoppas att morgondagen blir lite lugnare;) Efter jobbet körde jag hem till m&p där maten stod serverad. Grillat med massa tillbehör:) Sjuukt gott!


Kvällen har bestått av att baka tårta till imorgon (sis och ingen annan stod för detta), tvätta kläder (jaaa, jag gör fortfarande det hemma hos m&p:P) och färgning av min fula utväxt på håret!


Nu ska jag strax sova! Det blir en lång dag imorgon. Tvätta och städa bilen, fira papsen och jobba är vad som är inplanerat innan jag tar bilen upp till Växjö igen vid 21.30 tiden!:)


Hoppas att det är många av er som svänger sina lurviga nånstans ikväll, för hade inte jag jobbat hela helgen skulle jag gjort just det:D


Puss på er!

1 kommentar:

  1. jag hade också velat dansa på sivans, haha. men nu är det sängen som gäller ;)

    SvaraRadera