Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

onsdag 20 april 2011

...

Vad har hänt idag då?

Inte så mycket:P Gick upp kl 7 för att gå på seminarium en timme senare. En och en halv timme senare var det "påsklov" och det firade jag med att gå hem och kolla på nya avsnitt av One tree hill och 90210. Sen tog jag och Sandra en liten promenix till Ica för att jag skulle köpa grejjer till kvällens tacopaj! Jag råkade somna lite i eftermiddag också, tre timmar närmare bestämt, så jag funderar starkt på att tjata med mig Sandra till Sivans ikväll för att dansa bort min kommande överenergi:P Men först ska jag och Lisa ta en promenad runt Trummen!

Pusshej!

1 kommentar: