Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

söndag 26 juni 2011

Bildbomb från midsommarafton!


Söta kalvar utanför fönstret på morgonen:)
Mysig midsommarlunch på Rullstensvägen:)


Solen sken på oss nästan hela dagen:)

Promenad ner till havet!
Bästa Karin och moi:)
Me and my sister!

Chill innan lekarna! Där jag var vigast (har tyvärr inga bildbevis på det ännu) men inte gillade att komma först;)
Mmmmmm:)
Vem är flirtigast? (Tobbe)
Vem är stört i käften? (Jakob)
Vilka gillar att kramas mest? (Anna och David)
Vem är sexigast? (Tobbe)
Avslutade dagen med ännu mer mys på verandan med god mat och härligt sällskap:)
Tack alla för en underbar midsommarafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar