Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 9 juni 2011

Jag har kommit på det;)

Igår när jag inte kunde sova, för att det var ett sjuukt åskoväder utanför fönstret, hade jag lite tid att fundera över vad det egentligen var jag ska hitta på, på tisdag och jag kom äntligen på det! Det är ju Renée, en av mina bästa Maxikollegor som ska tackas av på tisdagkväll och då ska vi på jobbet ut och äta vid Sjöstugan. Myspys:) Tråkigt dock att Renée ska sluta! Vem ska jag tjata med nu?!

Annars rullar allt på, jag åker hem till Älmhult idag för att jobba några dagar. Åker tillbaka till Växjö på måndag, men bara för dagen för att hämta det sista, sen blir jag Älmhultsbo resten av sommaren.

Pussohej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar