Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 30 juni 2011

Jobb hela dagen lång!

Bildbevis på att jag var vigast på midsommarafton;)

Har egentligen inget vettigt att skriva men kan passa på att beklaga mig lite;) Har haft en lååång dag som började med att jag spillde ut ett helt glas mjölk över halva köket i min morgonstress innan jag skulle till jobbet! Väl på jobbet har dagen varit rätt seg... med lite kunder och så varmt att huvudet just nu är ett virrvarr.. Som om inte det vore nog så har jag insett att jag saknar en viss person mer än jag borde och samtidigt trodde att jag skulle göra! En rätt skruttig dag alltså..

Men imorgon är det en ny dag och jag tänker följa talesättet, ny dag-nya möjligheter:)

Tack för mig;)

2 kommentarer:

  1. alla har verkligen haft deppdag idag!! skickar en uppmuntrande kram till dig och så tänkte jag ringa någon dag, det var liksom tusen år sen sist, inte okej!! :)

    SvaraRadera
  2. Tyckte du det var varmt idag? :O det kände inte jag av....

    SvaraRadera