Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 6 juni 2011

Lata dagar!

Jag har haft två lata dagar där jag mest har gjort det som har fallit mig in:)

Igår avskärmade jag mig från resten av världen och hängde i min lägenhet hela dagen! Bakade scones och rabarberpaj, fixade en uppgift till skolan, läste bok och sov. Ibland behöver jag sådana dagar för att kunna uppskatta allt som händer runt omkring mig i vanliga fall. När allt för det mesta går i 120 så är det väldigt välbehövligt att stanna upp och göra ingenting ibland.

Idag har varit en nästan lika lat dag, men jag har iallafall varit social;) Imorse tog jag och Michaela en promenad runt Trummen, vilket var alldeles för längesen så vi hade en hel del att ta igen när det gäller att uppdatera varandra. Sen blev det lite mer häng i soffan med min väldigt spännande bok, innan jag gick bort till Elin och Alexander, för att hänga lite med dem och Cilla:) Vi kom fram till att sommarfesten, med lite reunion för campusgänget, ska vara den 16:e juli. Så klassisar och andra som känner sig träffade (och läser min blogg) skriv upp det datumet och börja tagga redan nu;) Men det kommer ett facebookevent så småningom också, så stay cool!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar