Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

måndag 13 juni 2011

Fullbokad vecka!

Är ledig hela veckan, men ska man ta det lugnt för det?! Näää, det tycker jag är rätt så onödigt;)

Idag åker jag upp till Växjö igen. Läkarbesök och sista fixet i lägenheten står på schemat innan jag åker tillbaka till Älmhult igen imorgon. Då ska jag fira av Renée som ska lämna Maxi. På onsdag blir det ännu mer firande och det för att kusinvitamin Jonas tar studenten:) Wiiihooo! Sen är det torsdag och då tar jag tåget ner till Helsingborg och stannar där till lördag!

Tyvärr kommer nog bloggen bli lite lidande i sommar, då jag känner att jag inte vill tillbringa allt för mycket tid vid datorn! Så vill ni veta vad jag hittar på eller inte, får ni helt enkelt klura ut det på annat sätt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar