Min blogg handlar om mitt liv, som just nu innebär att jag studerar till förskollärare på Linnéuniversitetet. När jag inte pluggar så umgås jag med mina fantastiska vänner och familj, stöttar jag mina vänner i deras olika sporter som innebandy, fotboll och hockey, tränar jag (dock inte lika ofta som jag skulle behöva;)), shoppar jag eller så skakar jag rumpa på dansgolvet. Det är roligt att just du ville titta in och läsa om mitt liv! Hoppas att jag inte kommer göra dig besviken;)

torsdag 2 juni 2011

...

Vilka dagar det har varit:)

Tisdagskvällen var hur bra som helst! Vi började med grillat och spel hos Andreas och Maria och fortsatte till Hilda för att så småningom landa på Stallarna. Det blev klackarna i taket i ungefär en timme innan vi gick hem för att sova och ladda upp inför gårdagens bravader.

Kl 9 igår möttes hela gänget upp hos Elin och Alexander för att ta sig bort till Willys och shoppa loss till champagnefrukosten. Efter Willys var det bara att gå tillbaka till paret Lundin/Svensson för att styra upp frukost, tårta och lite annat smått och gott:) På eftermiddagen tog alla powernaps innan vi drog igång grillen och tog fram rosévinet för att partaja med slutdestination Sivans! Det blev en riktigt fin dag och jag kan inte förstå att jag inte kommer att få träffa flera av mina härliga vänner på tre månader nu:/ Hur ska jag klara mig?!

Idag har jag, Elin, Sandra, Hilda och Martina haft bakisdag med häng i solen och pizza/kebabtallrik:) Snart tar jag den röda faran ner till hultet och stannar där i några dagar för att hänga med mop, jobba och fira Mallanbrallan som har tagit examen!

Hoppas att ni får en bra helg:)

2 kommentarer:

  1. jag förstår inte hur jag ska klara mig heller!!?!

    SvaraRadera
  2. Inte jag heller!! //marre

    SvaraRadera